Markett na Facebooku!!

Ahoj přátelé,

 

Můžete mě najít i na facebooku. >>  https://www.facebook.com/pages/Markett/206024852890770?ref=hl <<

Najdete tam novinky

..

Nikdy bych sama nevěřila, že mě chytne malování s temperou.

Ono to jde tak krásně samo. Dávám do toho všechno, veškeré emoce..

Baví mě to a nejvíce mě na tom všem těší to, že se to opravdu líbí.

Každý máme svoje sny a cíle.

Hlavně si uvědomuji, že všechno nejde hned, že člověk musí makat a být trpělivý.

Už několikrát jsem měla chuť všechno vzdát, vykašlat se na malování..ale vždycky mě někdo motivuje.

Najednou se pak objeví ta chuť něco udělat, vytvořit něco z čeho budu mít dobrý pocit. :)

 

NOVINKA:  Už brzy výjdou Vánoční pohlednice. 

 

Přeji krásný a úspěšný den!

Vaše M.

 

 

 

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás