Můj sen se plní!!! Hurááá

Je to nádherný pocit...vlastně ani sama nevím jakto popsat.

Začnu tedy takhle:

Každý máme svůj sen. Já vždy měla jen jedno přání. Dělat to co mě baví.

Kreslení pro děti..ilustrovat dětskou knížku, tolik jsem si to přála.

Psala jsem různým společnostím, nabízela jsem jim své obrázky jako ilustrace,

ale buď neodepsali nebo, že se ozvou a už se nikdy neozvaly. :/ Asi to ještě nebyl můj čas.

Důležité je, že jsem to nevzdávala.

Pořád jsem si kreslila..pro sebe nebo pro ostatní jen tak pro radost.

....... jednoho krásného dne mě oslovila paní jestli bych nechtěla ilustrovat dětské knížky..

"happy"

Co jsem odpověděla? -No jasně že ano!

A jsem za tu možnost strašně ráda, šťastná a děkuji!

Podívej se:

https://www.originalniknihy.cz/cs/o-nasich-knihach/o-autorech/36-marketa-hrbackova.html

 

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás